14% down.... 86% to go

HEYYYY!!!!!! I'M BACK!!!!

Het duurde even voor ik wist wat ik moest gaan schrijven, ik heb zoveel avonturen beleefd, dat het te veel en eigenlijk te saai word om allemaal aan jullie te vertellen, dat doe ik jullie niet aan. Wat wel erg leuk is om even te vertellen, is dat ik mijn 1e en laaste homecoming gehad heb. Homecoming is een dance, en ja... je koopt een jurk, je doet je haar, je makeup. Der gaat nog al wat aan vooral. De homecoming dance was op zaterdag, maar de hele schoolweek daarvoor was in teken van homecoming, zo hadden we verschillende spirit-dagen waar iedereen zich verkleede, we hadden op vrijdag pep assembly, en vrijdag avond de homecoming game. Wat was het leuk om dit allemaal eens mee te maken, en stiekem is het best jammer dat wij in Nederland niet aan schoolspirit doen.

Leuke weetjes zijn dat ik mijn eerste fietstocht gemaakt heb, ik stroopwafels in de winkel gevonden heb, na een lange tijd eindelijk weer spekjes op heb ( DANKJE ANNA!!!!), ik er achter ben gekomen dat een nike outlet store in de buurt niet goed voor me is, ik pas 2 keer in het zwembad gezwommen heb, ik heb in deze maand meer engels geleerd dan in de afgelopen 8 jaar op school. ik weer actief ben op twitter, alle amerikanen haten Obama en dat amerikanen echt geen gevoel voor mode hebben.

Dat slechte gevoel voor mode hier, dat snap ik toch echt niet, en misschien ga ik het nooit snappen. Je denkt Amerika... het land van Beyonce, Kim Kardashian en hollywood.... maar de dagelijkse Amerikaan, die weet niet wat fashion is.. Leggings en truien, met slippers en sokken... Wat wij met carnaval zouden dragen, draag je hier gewoon naar school. Toch gek dat wij, als klein Nederland landje, naar mijn gevoel toch voorlopen.. En niet alleen met fashion, met een hele boel dingen!!

Het is trouwens ook vreselijk aan het afkoelen. Gister avond was het gevoelstempratuur van 2 graden... en dat in oktober. Ik ben benieuwd wat deze winter me gaat brengen, en ik mag nog wel een hoop winter kleren kopen want ochh...wat had ik het koud gisteravond.

Op school gaat het goed.. Ik zeg niet dat ik echt heel erg veel plezier heb op school, maar er zijn ergere dingen in het leven. Het word trouwens ook wel beter, de eerste week was stom.. de tweede week ging beter... de 3e week was okay. Zo ik zie al wel verbetering op school, elke dag is een nieuwe dag & ik maak er het beste van. Ik heb namelijk al 14% van dit avontuur er op zitten... En van de andere 86% ga ik een feestje maken.... want dit is de enigste kans, dat ik dit kan beleven!

Loves, Deeds

Reacties

Reacties

Floor

You go girl!!!

anna

goeiemorgen Diedje alles oke. Lekker weer een feestje gehad geniet er van .Mooie jurk had je aan. Uit Elst vertrekken vandaag de vluchtelingen weer en gaan naar Ter Apel. Dus mijn werk zit er op. Het was erg indrukwekkend maar toch ook fijn om dit te mogen doen. Vandaag dierendag dus geef je vriendje iets extra,s Love you to.Knuffel van mij voor je.tot schrijfs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active