Bami schijf en frikandel

Jeetje.... wat is Januari voorbij gevlogen zeg. En dat betekend ook dat ik al OVER de helft ben!!!! Vandaag is het 2e semester begonnen, en ik heb dus een heel nieuw rooster en hele nieuwe klassen. Allemaal ff wennen weer, maar als de tijd zo snel gaat als het eerste semester dan hoef ik maar met me ogen te knipperen en ben ik alweer thuis. Mijn rooster bestaat nu uit forentics science, duits, history, student council, engels en math. Niet heel veel spannends dus...

Nieuwjaar is alweer een maand geleden en daar was ook niets speciaals aan. Geen vuurwerk, geen familie, gewoon op de bank om daarna om 12.15 naar bed te gaan. Gelukkig had ik wel zelf oliebollen kunnen maken, want die mogen absoluut niet missen!

De temperaturen worden al hoger, en de winter blijkt te verdwijnen...want raar is voor deze tijd van het jaar. Maar een week geleden pakte ik mijn slippers, zonnebril en zonnebrand creme uit de kast, nee niet omdat het warm was.. maar na heel lang uit te hebben gegeken gingen we eindelijk op de cruise!!!! Vorige week kwamen we aan in florida en op zaterdag vertrokken we op de boot. Het weer viel de eerste paar dagen helaas tegen... bruin ben ik dus totaal niet geworden. Maar ik ben een hele cruise ervaring rijker. Met 6000 mensen op een boot, was het toch nergens heel erg druk. Er waren zwembaden op de boot, 16 verdiepingen, en zelfs een schaatsbaan. De eerste stop die we maakte was op de Bahamas en ja.. het was koud op de bahamas. De tweestop was St Thomas waar we een bruiloft hadden op het strand, erg mooi en gelukkig was het weer ook goed. De derde stop was St. Maarten, dit is een Nederland eiland dus ik heb lekker een bamischijf op en een frikandelletje... uit de muur!!!!!!!! hmmm wat had ik dat gemist. Ook daar heb ik voor het eerst mogen duiken want ook echt een hele ervaring was en wat ik zeker nog een keer zou doen. Toch zou ik zelf niet voor een cruise kiezen, niet dat ik geen leuke vakantie gehad heb.. maar toch je zit zo vast op een boot. Het eten is okay, maar na een tijdje word je daar ook gek van. Ik vind het toch leuker om me spullen te pakken en een land te verkennen.

Dus het hoogtepunt van Januari was de cruise. De aankomende twee maanden bestaan uit school en de eerste vakantie die we hebben is in April, toevallig met me verjaardag. Dan gaan we een weekje naar California, dus weer iets leuks om naar uit te kijken... maar toch gek. Als het dan bijna april is, dat betekend ook alweer bijna het einde van mijn avontuur. Daardoor probeer ik maar te genieten van alle kleine momentjes die ik mee mag maken. Ook al is 6 uur niet ideaal om op te staan, en heb ik geen dropjes.. ik heb nog maar 5 maanden hier en daarna zou ik mijn leven in Nederland weer op moeten pakken.

En wat misschien niet iedereen verwacht, maar het leven dat ik hier heb is niet elke week wat spannends. Ik maak ook gewoon toetsen, moet leren en moet huiswerk maken. En wat ben ik elke week weer blij dat het vrijdag was. En soms... heel soms zou ik ook gewoon even lekker naar huis willen. Maar deze 6 maanden hebben mij nu al zoveel gebracht en alles... alles is anders dan ik verwacht had.En als ik nu aan het moment denk dat ik naar huis moet gaan... dat gaat zo ongelovelijk moeilijk worden. Ik heb een leven opgebouwd hier en I enjoy it!!!

Big hug and kisses Deeds

Tongue Out

Reacties

Reacties

niet Mick

Leuk om te lezen died hoop dat je het naar je zin hebt daaro, groetjes hier vanaf de bank in nederland met een frietje met

Anna

Dag Diedje wat heb je weer veel meegemaakt zeg. Hebben ze in Amerika ook iets lekkers wat wij niet kennen. Nu weer gewoon dagelijks naar school maar dan staat er weer iets op de planning. Geniet van alles dan is er zo alweer een maand voorbij. Mooie foto´s weer langs zien komen. groeten aan je familie daar en tot horens love you Anna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active