Wanneer je veel te veel kleren hebt....

Het zou Nederland niet zijn, als ik in mijn laatste dagen hier, mag genieten van regen...regen en nog eens regen. Maar goed, zo heb ik ook de tijd om aan mijn koffers te beginnen. Ben zojuist begonnen met pakken en zit nu al op 25 kilo. Ik mag maar 23 kilo meenemen???????????????????? en de helft zit er nog niet eens in... Daarbij heb ik ook 10 kilo aan cadeautjes (bedankt Anna). Dus ik heb de moed opgegeven en zit nu alweer op de bank even bij te komen van de stress. Want ik moet ook zoveel schoenen achterlaten.......????

De vraag of ik er klaar voor ben, heb ik iets te vaak gehoord de laatste weken. Want hoe kan je klaar zijn om een jaar op reis te gaan... Ik denk dat je daar nooit helemaal klaar voor bent. Of ik er zin in heb? JA!! Het is echt tijd om te gaan nu. Ik heb zo naar woensdag uitgekeken dat het nu tijd is. Of ik het besef? NOPE... Het dringt namelijk nog helemaal niet door dat ik straks in het vliegtuig zit en 11 maanden niet thuis kom.

Verder vind ik het wel erg fijn dat ik in een erg warm gezin terrecht kom. Ik heb echt het idee dat hun nu ook echt niet meer kunnen wachten en mij zo fijn mogelijk willen maken. Verder probeer ik me er niet teveel van te verwachten en gewoon op me af te laten komem.

Gisteren heb ik het erg gezellig gehad en wil iedereen bedanken die gekomen is om nog ff afscheid te nemen. Ook mijn lieve vriendjes, hou van jullie!!!!!! Vanavond nog even afscheid nemen van andere vriendinnetjes. En dan is het toch echt zover

Woensdagochtend rijden we om half 5 weg om, om 9.10 te gaan vliegen naar New York. Daar blijf ik tot en met zaterdag, om op zaterdag om 9 uur door te vliegen naar Detroit. En zal ik na 7 maanden eindelijk de family Vibert te ontmoeten!!!

Visum: check. Vlucht: Check. Afscheidfeestjes: Check. Souvernirs: Check. Koffers: Tja.........

Het is tijd om te vertrekken

Dus see you later aligator... And bye bye en hopelijk tot over een jaartje.

Een hele dikke kus en knuffel. Diede

P.S: Rechts kun je je e-mail invullen om elle keer een mailtje te ontvangen bij een nieuwe blog. Zo blijf je op de hoogte. Ik ga proberen om om de 3 weken een nieuwe blog te schrijven, nadruk op proberen.

Reacties

Reacties

6co

haha

annajoosten@hetnet

Heel veel geluk gezondheid gezelligheid en veel plezier lobe you

Eva.drager@outlook.com

haha

Josepha

Je hebt er lang op gewacht. Nu mag je eindelijk vertrekken. De koffer komt vast goed. Koop daar maar veel leuke spulletjes. We gaan je missen, maar we weten zeker dat jij een heel leuk jaar tegemoet gaat! Dikke kus X

Ellen

Hopelijk ben je er uit welke schoenen mee gaan en welke thuis blijven ;). Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Een goede reis morgen!
Liefs Ellen x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active