A december to remember

Lol.....het is alweer 27 december. Over 5 dagen is het 2016. En over 195 dagen zit ik alweer op het vliegtuig...TIME IS FLYING!!!!!! December was denk ik de maand waar ik wel het meeste naar uitgekeken heb, en het heeft ook alle verwachtingen getroffen. Dat ik in Amerika zit betekend niet dat ik Sinterklaas wil missen, en met Sinterklaas bedoel ik eigenlijk gewoon de pepernoten, chocoladeletters je weet het wel. Twee weken van te voren stonden de sinterklaasdingetjes al op me kamer en op 5 december kon ik er ook eindelijk van genieten. Ik heb 5 december geviert bij Eljo, hij is 2 jaar geleden permenent naar Amerika verhuist, hij had heerlijke stampotten en nasi gemaakt, en zelfs de bitterballen!!!!hmmmm. Ook had mijn gastgezin heel lief cadeautjes in mijn schoen gedaan. I loved it!

Maar het aller aller leukste was kerst toch wel. Iedereen had de lampjes uithangen, in de mall is het super druk en overal hoor je kerst muziek, ik kwam al helemaal in de kerstsfeer. Zo heb ik gingerbread huisjes gemaakt maar ook lekkere suikerkoekjes en versierd. Ik besef nu eigenlijk dat ik deze maand echt heeeel erg veel heb gegeten en de 2 kilo die er af was, zit er deze blog vast weer aan. De zaterdag voor kerst hadden we ons eerste familie feestje, de familie van mijn gastgezin is geweldig trouwens voel me helemaal thuis. De week before kerst was erg druk met snel nog cadeautjes kopen, inpakken, eten voorbereiden. En ook Christmas eve hadden we weer een kerstfeestje, met ook deze keer HEEL ERG VEEL eten.

Maar eerste kerstdag!!!!!!! Kate en ik sliepen samen in mijn bed en de jongens op de bank, veel slaap hebben we die nacht niet gehad, en om 7 uur werden we wakker gemaakt door de hond en was het tijd om cadeautjes open te maken. Met een nog iets te slaperig hoofd, in me pyama lagen er ook heel veel cadeautjes voor mij bij.... ik heb zoveel cadeautjes gekregen, dat is misschien wel een leuke traditie om ook in Nederland voort te zetten hahah. Ik heb schoenen gekregen, heelveel workout kleren, een toutjespring voor crossfit, een nikeoutfit, makeup, luchtjes, krasloten(niks gewonen) en typische michigan spullen.Wha!!! Als ik er nu nog aan terug denk, het was echt super gezellig. Daarna kwam er weer familie over en hebben we weer onwijs veel gegeten en hebben we white elefent game gedaan. Dusja...kerst hier draait om familie, eten en cadeautjes. Ik heb echt een onwijs leuke kerst gehad.

Inmiddels proberen we de calorietjes er weer af te verbranden. Het voetbal seizoen is afgelopen en ik ga de meiden wel echt missen. Ik ben nog steeds bezig met crossfit en ga op 2 januari zelfs mijn eerste competitie doen, wel voor beginners.

En dat was mijn maand december eigenlijk wel.... Ik heb nog lekker een weekje vakantie, daarna nog twee schoolweekies en exam-week en dan vliegen we alweer naar Florida om lekker op de cruise te gaan!!!! Ik ben zo enthousiast. Trouwens, gisteren was de eerste keer dat iemand mijn accent niet hoorde....ik begin officeel Amerikaan te worden, ik draag ook nauwelijks spijkerbroeken meer en moet soms zo erg nadenken als ik Nederlands schrijf...en me engels is echt al zoveel beter aan het worden. Ook noem ik mijn gastouders mom and dad, gewoon omdat dit veel makkelijker is. Ik heb een hele ervaring beleefd bij de tandarts En Ik ben van de trapgevallen in de gym met zo'n 200 mensen. Tja life van een exhange student is een en al chaos, maar onwijs leuk en leerzaam. .

Ik wil iedereen alvast een heel erg gelukkig nieuwjaar wensen! Doe het rustig aan met het vuurwerk en de champange. Zelf ga ik lekker oliebollen bakken want dat wil ik echt niet missen. See you later.

Dikke kus en knuffel, Deeds.

Reacties

Reacties

Ellen

Een bijzondere maand. Zowel voor jou als het gastgezin een maand met tradities uit een ander land. Hebben zij met oud&nieuws ook andere gewoontes? Of het zelfde als in Nederland?
Een fijne jaarwisseling! Xx

Maartje

Hoi Diede,

Wat leuk om te lezen(en te horen van Anouk????) dat je het zo naar je zin hebt!! Wat een ervaring!
Wij wensen je ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar met veel mooie momenten en belevenissen daar!

Knuffel van Laure, Job en Sam en de groetjes van ons.
Maartje en Christiaan

Maartje

Haha, die vraagtekens achter Anouk waren bij mij een smiley

anna

goeie morgen Diedje wat een feesten nou ik ben het met je eens ook volgend jaar bij ons in december feesten, eten en kadootjes. Regel het maar ik doe natuurlijk mee, en wat een vooruitzicht in januari CRUISE ik word een beetje jaloers heel klein beetje maar hoor. Geniet van alles en het is en wordt een fantastisch 2016. knuffel I love you Anna

mariet

Hoi Diede, leuk te lezen de decembermaand. Ik wens jou ook een fantastisch, gezond 2016 toe. Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active