De laatste weekjes breken aan.....

Oeps.... de tijd gaat blijkbaar heel snel als je het naar je zin hebt, want ik was mijn blog he-le-maal vergeten. Dus nadat ik op me vingers getikt werd tijdens een facetime gesprek, werd het tijd voor een nieuw blog. Genoeg leuke verhalen te vertellen, maar tegelijkertijd is het eigenlijk ook gewoon dagelijk leven en zijn de meeste weken gewoon hetzelfde.

Hawai was absolute een hoogte punt van mijn hele jaar. Wat heb ik daar genoten, en wat is het ook mooi daar. Een hele leuke herindering wat me altijd bij zou blijven en ga zeker een keer terug als ik de kans heb. Zo hebben we gesnorkelt met zee schilpadden, heb ik twee keer gesurft ( en ja!!!! ik bleef staan), en hebben we vooral heel veel mooi uitzicht gezien.

De laatste 5 weken van school zijn aangebroken en komen er nog heel veel leuke dingen aan. Volgende week donderdag is PROM!!!! Het was wat gedoe en gezeik, maar heb er nu toch wel echt super zin in. Moet wel nog even een jurk vinden, wat waarschijnlijk moeilijker gaat worden dan ik denk maar ach. De laatste schoolweken bestaan vooral uit testen maken en voor mij dus lekker rustig aan doen. De senior-class vertrekt volgende week, zelf mocht ik de keuze maken of ik wilde vertrekken met de seniors of nog 3 more weken wilde blijven. Ik heb er voor gekozen om nog gewoon 3 weken op school te blijven, ik zit er nog steeds elke ochtend doorheen als de wekker om 6 uur gaat, maar ik wil graag zoveel mogelijk tijd met mijn vrienden doorbrengen!

Een ander heel grappig verhaal... 2 weken geleden kreeg ik de kans om in het beste hotel van Michigan stage te gaan lopen en 2 bekende basketball en baseball teams waren. De cleveland claveliers, het team waarin Lebron James speelt, voor degene die bekend zijn met basketbal. Dus het was een rustige vrijdag ochtend en ik zat alleen bij de concierge desk. Opeens komen er 4 basketbal spelers op mijn af en vroegen mij of ik een kabel had voor hun xbox. Het was pas de tweededag dat ik daar was dus ik had geen idee. Dus ik had een gesprekje met de basketball players over wie ik was en waar ik vandaan kwam enzo en ze waren super geintereseert en super aardig!!! Dus ik kom thuis, vertel het verhaal aan me gast gezin en Brady (gast broertje) liet me fotos zien van wie degene waren, wat blijkt nou, ik heb Lebron James ontmoet, met m gepraat en zelf een hand gegeten... TERWIJL IK NIET EENS WIST WIE HET WAS... natuurlijk kan dat alleen Diede Joosten overkomen.

Dus zoals ik al verder zijn.... life is just normal.. Engels is echt een makkie, en soms zelfs makkelijker dan engels praten. De schooldagen zijn rustig, en de weekenden zijn meestal vol of vrienden, familie en baseball. De planning was dat ik op 10 juli thuis zou komen, maar grote kans dat dat een paar dagen eerder is... ik hou het welkomscomitee op de hoogte. Verder komt familie lief hier naar toe in een paar weekjes. Dus ik besef nu wel hoe snel te tijd eigenlijk gaat. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik jullie nog kan vertellen over mijn leven hier, het is zo normaal, but I love it.... als jullie dus leuke onderwerpen hebben om iets over te schrijven of vragen!!! Let me know en de volgende blog komt snel.

Hugggggs and kisses, Deeds

Reacties

Reacties

Anouk

Hahahaha jou Nederlands is echt slecht wtf

Nikki

@Anouk jouw*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active