Als ik eerlijk ben voel ik me na 2 dagen al thuis

Goedemorgen voor mij, goedemiddag voor jullie.

Zo....toen leefde je in Nederland en nu leef ik in Amerika. Ongelofelijk hoe snel het allemaal is gegaan. Het is nu 7.24 am hier en om 9.15 start mijn eerste dansles. Maar ik zou eerst even terug gaan naar New York.

Op 19 augustus vroeg in de morgen stapte ik in het vliegtuig na nog een extra drugs controle.. We kwamen ruim optijd aan en hebben eigenlijk niks gedaan.. Voor de rest was new york super gezellig, Ik kan nu een heel verhaal gaan schrijven maar dat is waarschijnlijk niet erg interesant. Dus we hebben gewoon alle touristen dingen gedaan en ik heb het echt super leuk gehad.

Na 3 dagen New York kwam toch echt zaterdag 22 augstus de dag om mijn gastgezin te ontmoeten. RUIM OPTIJD(!!!!) kwam ik op het vliegveld aan en alles liep vlekkenloos. Tot 8.45...... de vlucht was overboekt en wat bleek nou??? Diede Joosten had geen plekkie. Stond ik daar met natte ogen, geen telefoon bereik, zonder plek in het vliegtuig. Werd mij ook nog eens verteld dat de eerste vlucht die ik kon nemen om 7.20 savonds was, uhu... Gelukkig een telefoon kunnen regelen en iedereen was pissig en overstuur. Nadat mijn gastvader wat enkele hele boze telefoontjes had gepleegd kreeg ik (1.5 uur later) het goede nieuws dat ik 1e klas mocht vliegen met een andere maatschappij om 12.50. Daarbij heb ik een cheque gekregen terwaarde van $1300. Zo uiteindelijk was alles het wel waard. Vanmiddag gaan ik en Kate die cheque lekker besteden in de Mall. Om 3 uur heb ik dan na 7 maanden eindelijk mijn lieve hostfamily ontmoet.

Ze waren super blij met de cadeautjes en wat zijn ze nieuwsgierig naar mijn achtergrond. Ze willen zoveel weten en ik ben ook blij dat ik het kan beantwoorden. En het is misschien gek maar na 2 dagen voel ik me eigenlijk best thuis. S'ochtends eet ik gewoon me boterammtje met vlokken en sjuderange. En ik kan gewoon zelf uit de koelkast drinken pakken.. het voelt allemaal niet vreemd.

De eerste dag heb ik een coney island op..hotdog met chili mosterd en uitjes, nope..niet mijn favoriet. Daarna hebben we lekker met ze allen tv gekeken. Gisteren ben ik naar de baseball wedstrijden van Noah en Brady geweest(broertjes). Ze vonden het zo leuk dat ik kwam kijken. Ook heb ik een nieuw nummer gekregen en zijn we naar het meer geweest met de boot. De hele familie was er dus die heb ik ook al ontmoet, wat echt super gezellig was...ook op het meer was het heerlijk. Weer hebben we hotdogs gegeten en de hele avond hebben we gelachen om het feit dat ik 2 dagen achter elkaar hotdogs heb gegeten terwijl ze eigenlijk nooit hotdogs eten. Enja nu is het half 8 s'ochtends.

De hond Briggs is geweldig.. Echt een parel. Maar wij hoeven hem niet uit te laten, wat een groot voordeel is. Volgens mij mag Briggsie mij ook wel. En ja verder... Engels praten gaat top, iedereen vind dat ik het zo goed kan. Soms blijven sommige woorden lastjg maar ik red me wel. Wel word ik vaak rond 6 uur erg moe, engels praten kan vermoeiend zijn en vooral focussen op wat andere zeggen en daarna moet ik nog altijd een beetje wennen aan het tijdsverschil.

Ik ga nog heel ff chillen in bed en dan samen met Kate naar dansles...ik ben benieuwd.

Love, Diede

p.s mis jullie wel hoor

Reacties

Reacties

fran6co

Top xx

annemarijn

Dat was dus nog even spannend in het vliegtuig. Gelukkig nu op de plaats van bestemming! het klinkt geweldig!

Josepha

Klinkt super allemaal!! Gaat helemaal goedkomen met jou en de Fam. Vibert!! Shopze en ben benieuwd naar je aankopen! Wees generous naar je nieuwe familie! Love you en succes met dansen ??????????

Jessie

Pareltje ben je ook died!! U go girl
Love you x jess

Ellen

Jee Diede wat een gedoe op het vliegveld. Je bent er goed van af gekomen, eerste klas vliegen ;).
Veel plezier Diedje!xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active